Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Για έναν πόλεμο

                                                            Για έναν πόλεμο


Γνωστή η διαδρομή
Απο το σαλόνι στο δωμάτιο μου
Η καρδιά μου λέει πως έχει νικηθεί
μα αυτή την νίκη δεν στη δίνει το μυαλό μου
Πάντα σαν περαστική
σαν ένα σώμα που θα θέλες να αγγίξεις
Να έρχομαι μα να μην μένω εκεί
μιάς και του θυμού μου δεν αντέχεις τις εκρήξεις

Για ένα πόλεμο
Για μια φυγή
κρατάω τα μυστικά μου σφραγισμένα
Στο τίποτα
Σε όλα τα γιατί
Για τις πληγές που μείναν μετά σπο σένα
Σε όλα τα σύνθετα σε όλα τα απλά
Τα χρόνια μας θάλασσα και στεριά

Τότε ήσουν σαν παιδί
Ερωτεύτηκα την αθωότητα σου
Μεγάλωσες και πάγωσε μέσα σου η ψυχή
Ωρίμασες και έχασες και την ταυτότητα σου
Κάποτε γύριζε η γη
ήσουν το πρώτο θέμα και το τελευταίο
η καρδιά σου όμως η κενή
μας οδήγησε αγάπη μου σε ένα σκηνικό μοιραίο

( Οι στίχοι είναι κατοχυρωμένοι.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου